2008年10月31日 星期五

Dinner with 文哥

因為麻煩Andy哥要結婚,所以要文哥羅喜貼俾我﹗


等佢放工已經等到個肚"bin"左﹗


haha~~佢仲要去買六合彩﹗


不過佢話中左會分d俾我咁就算啦﹗


之後我地就去左 "八喜 " 食Dinner


小龍包、肉燥A菜、三杯雞、南瓜蟹粥、芋頭小丸子


個雞好入味~~


哈哈,其實上次都食過幾次﹗


今次個menu又有唔同﹗


真係好鍾意d餐廳成日都有新野﹗


我地由8點開始食,食到11點﹗


傾左好多野﹗


文哥就好似大哥哥咁....俾左好多意見我﹗


其實我都幾Lucky有好多人都對我好好﹗


原來文哥都幾幸運,可以做到今日呢個位置﹗


不過當然都有努力﹗


終身學習﹗


期待Andy哥個婚禮再同大家一齊傾過﹗


2 則留言: