2008年10月15日 星期三

Exhibition Assistant + Facial

又係一早11:30就去見工今次去佐敦見Exhibition Assistant~~~


份工係星期日打電話黎叫我星期二去見﹗


星期日打黎已經覺得怪﹗


去到23樓點知間公司名同我見果間係唔同既


咁岩有個人出黎去toilet佢問我係咪見工??


我同佢講左公司名 (佢個樣有d唔明入去問人﹗)之後就有人叫我等等﹗


入到去有另外2個人,我問佢地知唔知自己見咩公司佢地2個都話唔知﹗


咁會唔會funny左小小呢???


之後就由23樓落去2樓﹗見到有d電腦貼住網上旅遊咁上下既野﹗


入到入面有好多台台凳凳,我同佢地原來分開見﹗一人坐一個角落﹗


個自稱manager既人話果度係show room~~~


佢地主要係展覽 (珠寶),同埋賣旅遊產品﹗


佢地會叫d專業人士例如 醫生律師過黎,睇完展覽之後我就負責介紹返公司既Product俾佢﹗


人工就Basic + Commission ,但佢強調唔洗sale野,有sales team負責sell...


咁點解人工會有分commission呢????


返工時間係晏晝 星期三-四 4:00 - 11:00 星期五-日1:00 - 10:00


我明呢個返工時間因為無人會響佢返緊工既時間黎睇﹗


但我唔明佢地點叫到d人黎﹗


人地放假都陪下屋企人,去玩下......


同埋旅遊產品其實唔放上網一定唔夠update同埋吸引唔到人﹗


佢同我講 d product響電腦度sell不過唔會放上網﹗


其實呢d令我諗起一樣野,就係大家聽左一個電話做意見調查之後隔幾日又有個人打黎話你中左獎﹗就係唔知咩海上假期.....但你上到去又唔知會發生咩事果d﹗


雖然佢話請我,不過我都係唔做喇﹗因為唔想無端端做左犯法野都唔知﹗


下次搵工我都係小心d 好﹗


之後就同Helen去左做Facial,原來又差唔多2個月無做喇﹗


唉~~~又係搞到塊面差唔多爛....


好痛~~~


沒有留言:

張貼留言