2008年10月9日 星期四

PR Executive + Account Executive

1:30 去左荔枝角見一份PR Executive


我應該1:20到左,點知見左一個字就走得喇﹗


佢叫我介紹下之前既Full-time Job


之後就話咁你之前即係無做過同Media有關既工作﹗


咁一講到經驗就真係無咩得好講喇﹗


雖然之前一晚我有睇過佢公司既介紹﹗


我都未用到呢d資料佢就話叫我返去喇﹗


咁都知佢係覺得我唔岩佢份工﹗


不過如果你係要求有咁多經驗既,咁不如你睇一睇我個Resume,唔好叫我去見啦﹗


4:30去見Account Executive


中間果段時間返屋企又唔係去見工又唔係﹗


最後我都去左灣仔,仲響Justin考試果度等佢﹗


由2:30等到3:25~~~


(不過佢唔知我等佢﹗)


佢考到3:15,我等到搭5佢都未打黎﹗我決定走喇﹗


行到去地鐵佢就打黎﹗


算啦﹗係時間唔岩搞到我地見唔到﹗


差唔多4點Justin又突然話要見我﹗佢話要俾d鼓勵我﹗


可能佢怕我岩岩果份又唔得唔開心掛﹗


見左我諗大概5秒倒啦﹗(因為我要上去見工,佢要返公司﹗)


不過點都好,我都好左小小﹗


4:20上到去,等到搭9先有人黎見我﹗我仲諗係咪唔記得call人話我黎左﹗


一個Sales Manager一個HR見﹗


我本身以為Account Executive係Follow up返而家既客,咁當然都會搵新客﹗


我都想同佢講其實我唔想做Sales睇下有無第2d post請人﹗


不過我而家見緊個Sales Manager....頂硬上啦﹗


中間佢俾左好多假設性咁問題我答﹗


當我介紹完自己,佢話你背書都幾流利﹗


其實我真係對答得好一般﹗


佢仲同我講你講野講左2x年,而家既對答都係一般,你覺得我地要俾幾耐時間你先可以訓練到你說話技巧成功sell到個客﹗要俾幾耐時間你先有數....


可能有d人有1x年sales經驗,你覺得點解我要請你﹗


其實佢地都好nice~~~大家都好似傾計咁


不過有一樣野我覺得唔係幾respect就係佢無端端講我地公司唔係tdc...


雖然我唔明,不過總之有d怪啦﹗


岩岩又有多一間打黎喇﹗聽日12:30去銅鑼灣見完之後2:30就去觀塘又見﹗


我對觀塘果份都幾有興趣,因為都relate我讀既....


今日就應該唔得ga la~~~唯有寄望聽日啦﹗


不過我真係好支力呀~~連約左人游水都甩底﹗


好喇﹗早抖~~~


3 則留言:

  1. 加油加油呀......就算你覺得唔岩你或者人地覺得你唔岩佢地....始終有得見好過無lor....個人經驗係會越in越多信心同表現得越好~~~

    回覆刪除
  2. 知道ga la~~~我會俾心機唔氣餒...一定好快搵到份岩我既新工﹗

    回覆刪除