2008年10月23日 星期四

Happy Wednesday @霸王山莊

Justin去觀塘上堂仲好早就放學﹗


同埋佢星期四dayoff 所以我地決定夜d一齊返屋企~~


3點就放工真係第一次呀﹗﹗之後我地一齊過左去灣仔﹗


佢呢排d皮膚差左,睇過我個blog既都知佢用左萬幾蚊整好d皮膚﹗


於是我就陪佢去睇醫生﹗問下咩事都好﹗


醫生開左一個星期藥俾佢﹗就咁又無左 $500喇﹗


希望食完又變返白滑靚仔啦﹗


之後都差唁多食晚飯喇﹗


好耐之前已經講開想一齊食北京填鴨﹗


岩岩記得響霸王山莊有得食咁就上左去喇﹗


我Lunch都黎食過,都幾滿意﹗



叫左一個宋嫂魚"更",紅油抄手、雲tung黑金剛面仲有北京填鴨一食﹗


宋嫂魚"更" 好似多彊左小小wo~~


個紅油抄手上次食好好味,今次就spicy左小小﹗


不過仍然欣賞師傅響加左小小湯響d "雲tung" 度


個面就好有口感,其實好似食jelly咁﹗好滑﹗不過就淡味左小小﹗



北京填鴨一食 (咁二食係點呢?? )


侍應話係將餘下既鴨肉炒多一味菜﹗(不過真係會太飽ga...)


右面叫摩摩,係包住d青瓜、蔥、鴨同醬一齊食gei~~



其實我覺得個鴨都幾油﹗


同埋佢片得唔好﹗一隻鴨點會片得咁小呀﹗


個醬就似燒豬醬,不過無咁甜﹗( i like this)



Justin食得好開心﹗用埋手﹗


我就食左幾舊就唔得lu~~~


之後我地去左銅鑼灣﹗原本想去d 狗狗cafe﹗不過見佢得3隻狗狗咁小又無我地鍾情既玩具貴婦﹗


於是我地就行下街﹗


Justin 買左2件tee 同埋一件外套﹗



行到10:30左右就要搵地方休息喇﹗


去左銅鑼灣地帶﹗飲左杯好難飲既野﹗


Justin成日都係好鬼馬,好好笑﹗


可能我就係鍾意佢夠Funny~~~


之後就返屋企喇﹗



響屋企門口等緊~~~


而家我諗緊個頭應該分界定係整返一個蓋好﹗


星期三四五都同Justin一齊感覺好幸福呀~~~


沒有留言:

張貼留言