2008年10月26日 星期日

同蘇菲 Shirley行下旺角

原本好支力都唔多想出街﹗


不過呢排Shilrey好衰,成日都話我無朋友ga la~~


有男朋友就無朋友ga la~~


其實我真係好鍾意痴住Justin﹗


不過我都要有自己生活圈子﹗


陪朋友都好重要gei﹗


之後我地就3個人去左旺角﹗


蘇菲Target 西褲﹗(下星期佢要去澳門做野﹗)


最後響Bread & Butter買左﹗


Shirley 想買牛仔褲﹗


最後買左個袋 + 衫...


我諗住隨便行下﹗不過最後都買左野﹗heehee~~女人


我買左一個袋﹗


食左個牛扒餐就返屋企lu~~~


其實我都知呢排我約小左d fd~~


成日都同Justin一齊﹗


之前試過約佢地,不過一大班人真係好難就時間﹗


1 d 早收工, 1 d 遲﹗1 d 今日唔得,1 d 聽日唔得﹗


2個人點都易就d~~


哈哈﹗我唔係俾藉口自己﹗


2 則留言:

  1. Sammi ララ サミ2008年11月5日 凌晨12:08

    有男朋友就無朋友.....i agree, totally agree with shirley!!!
    becoz u hv justin only, mo find us la.......
    i m unhappy, but u duno also....

    回覆刪除
  2. ..................我之前都成日問你地出唔出去食野,玩,係你地忙好難約﹗

    回覆刪除