2008年10月22日 星期三

Marketing Executive 變左Assistant

又有機會去見工喇﹗


今次係一間做珠寶trading既公司佢話請marketing executive


不過上到去原來係做唔知邊個個assistant ﹗


上到去多珍珠多到呀~~


可以注滿幾個波波池﹗


我覺得見我果個人好得意﹗


好似好遲鈍咁,同埋應該唔係講純正既廣東話﹗


我介紹左響之前公司既野之後佢問左我幾次點解唔做~~


我講左一次第2次又係話你之前公司咁好做咩唔做呀~~


唉~~我又重複﹗


之後了解左份工﹗


其實我真係未做過類似既野﹗


不過我覺得無野係做唔到既,同埋一定會學得好快﹗


我問左2個問題之後都無咩傾喇﹗


哈哈﹗我都唔知自己表現成點呀~~


不過都係果句等通知啦﹗


其實次次都唔知人地會唔會請我﹗因為都應該見幾個人以上﹗


唔理lu~~


2 則留言:

  1. 做珠寶training 公司都好似幾好bor,唔洗咁悶,仲可以日日對住d珍珠

    回覆刪除
  2. 哈哈﹗都唔知人地請唔請﹗

    回覆刪除