2008年10月8日 星期三

好好粥面

重陽節因為我屋企傳統係女仔唔會去拜山既﹗


而Justin屋企人上星期已經拜左,咁佢又陪我啦﹗


我地起左身就落左樓下食早餐


揀左好好粥面,叫左一個牛腩面、一個生菜凌魚球粥、一隻糯米雞仲有一杯華田


樣樣都好味﹗


食飽飽之後Justin要去比賽呀~~


我就留響屋企搵下工,執下野﹗


其實好多人同我講而家經濟差﹗


慢慢搵工﹗不過我真係覺得響屋企好悶


等人放工等人陪既日子我都厭喇﹗


不過都算係有好消息﹗


10月9號我會去見2份工而10月10日又有1份﹗


同埋最緊要係我都幾有興趣﹗


而家唔講d detail住,等見成左先講啦﹗


不過我要俾d信心自己﹗


希望自己有一個新開始


呢段日子多謝Justin用好多時間陪住我﹗


Love u


3 則留言:

  1. 有3份工見, 真係唔錯喎, 要努力呀, 祝妳三份都見得成, 再慢慢揀呀!!

    回覆刪除
  2. thanks 呀~~~
    可惜今日見果2份都一係in得唔好一係發現唔岩~~~

    回覆刪除