2008年10月18日 星期六

Happy Friday

Happy Friday當然係煮下飯仔睇下戲啦﹗


凶鏡 (Mirrors)


Yahoo! 電影


 

Yahoo! 電影


 好小一套Justin會咁唔明﹗


其實前面都仲可以因為都嚇下你,又有追蹤戲﹗


到後面開始就唔得喇﹗


不知所謂的ending﹗


失望


上次我同Justin輸賭邊個可以快d返屋企﹗而輸果個就要一個人煮飯俾另一個食,咁當然係我贏啦﹗


今日佢就一個人整返熱Carmen既Lazania,同埋整左Garlic Bread俾我食﹗


我想話幫手佢點都唔肯﹗


算你啦﹗


特務S嘜 (Get Smart)


Yahoo! 電影
 


Yahoo! 電影
 


張Poster已經幾搞鬼﹗


成套戲都好輕鬆,都幾好笑﹗


仲睇左個DVD~~


100公尺 100 Feet



ai~~~ 完全不知所謂~~


都係鬼片,不過如果你俾心見到隻鬼就好難收科ga la~~~


其實卵片最緊要係氣氛﹗


但我完全唔覺有﹗


我真係唔識欣賞﹗


其實都差唔多個幾月無update小葵子的成長週記喇﹗


係因為我去日本之前佢已經俏俏地離開左喇﹗


雖然好傷心,不過我會好珍惜小葵子曾經俾我既回憶﹗


我會記得佢開得好爘爛﹗


Justin話種過,不過到而家都未開始﹗


我唔會催佢,因為睇得開左﹗有時勉強係無幸福ga~~~~


沒有留言:

張貼留言