2008年10月4日 星期六

Happy Friday

Justin爸爸去左泰國


媽咪就去左台灣~~~


咁Happy Friday就得返我地2個人Lu


不過其實都係同平時既Happy Friday一樣,睇DVD,食野﹗


呢幾日其實都諗緊一個問題~~


一個睇落去唔存在的問題


可能係胡思亂想啦﹗可能....


可能定期發作一次之後一服藥就會好﹗


可能過過下就響不知不覺間好返﹗


唔知呢...心病還需心藥醫﹗


不過而家唔理得咁多﹗


搵份工大過天﹗


點解突然間經濟會差左咁多???


不過我無後悔過離開﹗


因為我想長大﹗我要長大﹗


希望我的晴天可以好快到來﹗


請耐心等待~~~


沒有留言:

張貼留言