2008年10月20日 星期一

周杰倫魔杰座簽唱會

日期: 2008年10月19日下午4時


地點: 九龍城廣場


因為無人陪我去所以我決定1點先去到﹗


我上到去點知話岩岩Full左﹗


咁我就同前面2個女仔搵位喇﹗


好彩最後都搵到,坐左響度其實都幾驚﹗


差唔多 4點半阿Jay先出黎﹗



都唔知隔左幾耐無見阿Jay喇﹗


感覺好遠呀~~~~



排排下又聽到人地話阿Jay簽到6點﹗


又好驚排好耐又簽唔到,唔知點解突然有個女仔俾左5張Fast Pass我地﹗


於是就即係落去可以簽喇﹗


雖然見唔到3秒,但都好開心呀﹗不過阿Jay唔再好似以前咁親民﹗


以前你叫佢佢會同你握手ga~~~


之後就留抵影下相﹗



呢個係同我一齊排既winnie﹗(我好似未ready wo~~)



影左好多好多張相﹗應該有200幾張﹗不過得幾張係ok既﹗



唔知阿Jya望咩呢??



一個人可以簽2張Pass﹗咁阿Jay咪即係簽左成4000個名???



呢個可以算得上係我而家有既最完美周杰倫簽名﹗


次次唔係俾名Jay就係俾實kill 整花哂﹗



俾個close up先﹗睇唔睇到有Jay同埋杰倫字樣呀???


其實而家已經無以前咁瘋癲ga la~~


不過見到佢都好開心﹗



再一次moved~~~


之後每一晚一定要聽到瑩火蟲叫聲先可以入睡喇﹗


可能可以簡簡單單就係我地一直追求的生活﹗


可能就係喜歡杰倫的簡簡單單


沒有留言:

張貼留言