2008年10月25日 星期六

食.玩足一日

一早就起身因為要去Times Square見工﹗(Justin仲陪我去tim呀﹗)


這是一份響Business Service Centre做類似秘書既工作﹗


但佢唔單止係幫一間公司而係好多間﹗


除左秘書之外,仲有租已經有設備既Office﹗


由11:30半一直見到12:30 (第一次見咁耐﹗)


中間問我以前公司有無試過解決同事之間既"斗"分


其實我唔係好明嫁,因為同事斗分係指口角定係指其他????


同埋我邊有呢個Power去解決斗分......


傾左好多以前返fair同以前公司既野﹗


Justin真係慘呀﹗要等我一個鐘﹗


之後我地去左香港富豪酒店食Lunch Buffet



其實食之前上網睇過佢既食評,10個有9個都係話好差﹗


我的沙律,有好多款業揀wo~~(網上話得薯仔only既???)


仲有幾件Sushi (用紫菜一早包定一定唔會好味得去邊﹗)


個劍魚波波....哈哈﹗唔明點解要搞到咁樣﹗


煙3文魚無人搶wo~~(不過就唔夠煙味,唔夠新鮮﹗)


魚生都OK~~係切得醜左小小﹗


佢有好多款咖哩,魚、羊、雞、豆....


仲要真係印度人整ga~~(都OK呀,好似去重慶食咁﹗)



響我地食左好多咖哩之後先發現最後果排有好多熱野食﹗


牛肉都OK~~之前D酒店食呢個都差唔多﹗


果個唔係紫菜而係冷面,一般啦﹗


煙鴨胸都係唔夠煙味 (美味天王好味D﹗)


焗3文魚



焗蠔 (一向都唔鍾意食ga la~~)


不過上面d牛柳粒又幾好wo~~~入味﹗



之後已經係食甜品lu~~


Pancake﹗唉~~~Justin實在加得太多朱古力醬,甜到呀~~~


個雪糕其實有3舊,呢2舊係個staff幫我整既,而我整果堆響底唔見得人﹗


New York Cheese Cake 好好味﹗


不過其他果2件就一般喇﹗



最出色係呢個朱古力cake~~


真係好好味ga~~~


其實真係食得唔多野,同埋食物唔係特別出色,不過我地有買一送一都抵返gei~~~


原價要 $188而家 $210 2個人都ok啦﹗


之後去左寶林cut hair..


可惜間戲院執左,於是就去apm睇 <<離魂驚殺>>



我地仲好無聊咁同d Holloween擺設影相﹗


換轉以前佢一定覺得我好低B,唔肯陪我﹗(而家既佢真係唔同左﹗)



睇下,仲會好傻仔咁陪我瘋癲﹗愛死你



如果Justin係咁大隻而我又咁瘦﹗haha


咁我地咪唔襯lor~~


快樂既時間真係過得特別快﹗><


2 則留言: