2008年10月11日 星期六

慌鄰勿近 the strangers



 


好明顯呢套係一套驚慄片~~~


故事講一對男女去左一間屋之後怪事就發生,開始我以為係鬼片﹗不過原來係講人殺人﹗我膽細都有d驚,不過對於Justin就係悶﹗


故事雖然係真人真事改編,不過我覺得個情節好一般﹗


又無咩meaning~~~


無講返咩原因,可能原因連個導演都唔知﹗


哈哈﹗同埋有好多唔合理﹗


下星期三晚 9:30 電影中心 有

mov
買一送一﹗


因為史嘉麗祖安遜我想去睇﹗雖然Justin會陪我﹗不過我知佢一定唔鍾意呢d戲﹗


唔知有無人有興趣呢~~~


買一送一即係一張飛 $22 哈哈﹗試過咁抵睇一套戲未??


星期日Justin公司送左2張戲飛俾佢﹗我地揀左<<愛妳愛到撬走妳 >>


可能而家只係想輕鬆笑下﹗


沒有留言:

張貼留言