2008年10月22日 星期三

激嬲媽咪

呢幾日媽咪因為細佬好心煩﹗


可能佢既擔心係真,但亦都可能係佢自己諗得太多﹗


佢成日都怪我做咩唔同細佬傾下﹗


細佬咁大個人佢自己點諗真係好難明白﹗


佢又唔多肯講野﹗


咩事都話 "得啦﹗"


我都知有時媽咪佢地既擔心係多左﹗


不過咩都唔講係唔可以解決到個問題﹗


而我自己又因為搵工覺得好煩﹗


係,係見左好多份工﹗


其實都唔知自己真係有邊份想做﹗


好似次次見既工都唔同性質﹗


好好笑﹗


唉﹗其實我都唔開心~~~


經濟突然唔好wo、我又唔想返返以前既公司﹗


不自覺響Justin身邊喊左出黎﹗


眼淚不停咁流、不停咁流~~


響Justin身邊我總是好易就喊,好易就失控﹗


Justin教我打電話俾媽咪同佢講會同細佬傾~~


叫佢放心﹗叫佢唔好嬲﹗


媽咪原本語氣都唔好,不過好似好左好多喇﹗


希望晴天可以快d到﹗


多謝Justin陪住我﹗


沒有留言:

張貼留言