2008年10月7日 星期二

韓國燒烤屋

星期二係公眾假期呢2日我又同Justin一齊喇﹗


等Justin放左工我地就去左尖咀搵埋佢個Best Friend一齊食韓燒~~


食野都應該OK,不過其他就唔好喇﹗好似上次唱K咁就可免則免喇﹗


原本我想食返新高麗,不過Justin搵左一間響利時附近既叫韓國燒烤屋﹗


果條街有好多婚紗店,有我最想影既法國婚紗﹗


燒烤一至四 $98,六日公眾假期前就 $108 (都幾抵﹗)


不過限時 1小時45分鐘﹗


哈哈﹗我地8點開始食到10:30都無人理wo~~


應該係唔多人就唔會叫你走﹗



野食就唔算多款,雞、牛、豬、羊都叫有齊﹗


最好味係魚同yao魚﹗魚肉好入味....yao魚就好多汁﹗


不過個爐好細,哈哈﹗睇下放到咁小野就知﹗



係咪見到一支支銀色既通由上面通到個爐度???


睇落就好得意,好似唔會好大油煙,不過都係有ga~~~


同埋Eugene勁唔聽話成日整起果個野想同Justin傾計﹗


應該唔係鍾意既﹗係太耐無見Jei~~~


韓國前菜就有10款左右啦﹗


好彩都有我最鍾意既酸瓜同Justin最鍾意既魚仔~~~



YEAH~~大食情侶﹗

Justin食左勁多野,我都食左OK多呀~~~不過Eugene就食左勁小﹗


Eugene同燒烤屋老闆對話


Eugene: 嘩,佢地咁大食老闆你快d收起d野,唔係食到你執粒啦﹗


老闆: 係呀,好快就執啦﹗


唔通我地真係咁大食﹗


食完野,行左一陣就返去喇﹗


Eugene話覺得Justin咁多個女朋友入面對我最認真同最好﹗


唔知呢~~~不過聽到都開心gei~~~


沒有留言:

張貼留言