2008年10月14日 星期二

又係Account Executive

原本上星期五見不過改左星期一見既又係Account Executive~~


響一間PR公司做Account Executive唔再係sales﹗


係幫手搞Party、Promotion Event、寫Press Release、File返公司既廣告﹗


間公司負責不同Product例如: 化妝品、表同其他Luxury Goods~~~


不過間公司好細得5個人左右﹗


我唔係話細公司唔好,不過都會驚好易執﹗


見左大概 都係4-5個字,都係傾下計既形式﹗


其實我知道PR會好夜收工一定唔會係好正常既Office Hour~~~


不過一定會meet到好多不同既人同埋學到好多野﹗


有一樣我無信心可以做好就係寫Press Release~~~


唔好講英文就算中文我都無咩信心﹗


佢話會再安排second in同埋一個written test~~~


最搞笑係佢問我有無經濟負擔同屋企有咩人.....


呢d問題咁搞笑既???


見唔同工其實都會學到不同既野﹗


12:00見完就去同Emily食Lunch﹗


差唔多個半月無見喇﹗


我覺得佢瘦左唔知係咪因為著左黑色衫~~


又好似以前咁一齊食lunch傾下白痴野,不過見到fd好開心﹗


返屋企之前仲去電影中心買星期三晚既飛﹗


3 則留言:

  1. PR 真係好多野學架~ 如果公司係開左好耐,細細地應該都唔怕o既^^~
    加油呀

    回覆刪除
  2. 5個人真係少d, 不過應該學到好多野~~加油!!!

    回覆刪除
  3. 多謝支持~~~一陣會出去send in 呢間PR Firm~~~
    希望表現得ok啦﹗

    回覆刪除