2008年10月11日 星期六

Assistant Operation Officer(附加Happy Friday)

尋日12:30其實要去銅鑼灣見工﹗


不過我想準備好d 2:30果個仲有唔想走黎走去成個人好支力﹗


(之前1日見2份原來真係好支力﹗可能我而家唔慣響街勁耐﹗)


於是我就打去12:30 果間話想改期﹗


好彩佢地都好nice~~~幫我改左下星期一 11:30


(話唔定見完可以同Emily佢地食個Lunch~~)


1:30出門口,去觀塘見一定會早好多﹗


估唔到2:00就已經到左﹗


咁我就響樓下企左一陣﹗


填完Form、對埋工作經驗同學歷就正式開始~~~


個interview差唔多都係講英文,其實都ok 既﹗


對比於之前果2份今次感覺好左好多﹗


都係介紹外自己、問我點解讀Tourism、想響份工Achieve到d咩....


最得意係佢叫我用一種生果去形容自已﹗



我諗佢係想我講個生果係點點點就睇到我係咩特性掛﹗


哈哈﹗唔知你會揀咩呢???


雖然感覺良好,不過我都係唔好抱太大期望﹗


因為其實如果係請左我,我要幫Senior Operation Manager手﹗


全程講英文應該係個Manager係外國人...


一個Senior Manager既助手應該唔會要一個好似咁新既人﹗


不過見完我開心左﹗


可能係覺得自己已經做得唔錯掛﹗


呢排我個人都幾易猛﹗其實有時仲對住Justin喊、又口黑面黑﹗


我仲搞笑到問佢有無諗過其實佢只係想有個人陪住,唔係鍾意我﹗


不過佢嘆左一口氣之後話 :"我點對你你唔知ga 咩???我有10日假陪你9日呀﹗"


有時候我會胡思亂想,不過一個響我唔開心、喊既時候會同我講我唔開心佢個心都好痛,陪我陪到三更半夜而第2朝仲要返工既人,我應該相信佢係真心愛我既~~~


好啦﹗我會振作ga la~~~


因為下年我仲要同Justin去英國,我要努力﹗


我仲要同Justin一齊去澳洲、非洲.....


我地仲有好多國家未去﹗亞洲都未玩哂~~~


其實而家個股市咁,Justin應該都唔開心﹗


不過我地都要知道谷底之後好快就會見到美好既光景﹗


原本無左Happy Friday ga~~~因為Justin星期六要返工﹗


不過最後我都去左佢屋企﹗


其實我都幾幸福呀~~~


3 則留言:

  1. 係囉, 諗得正面d, 知足常樂呀!  記得唔好成日亂諗野呀, ok!

    回覆刪除
  2. 或者妳宜家太得閒先會亂諗野,當有工返既時候就會好好多架喇!放心放心justin好愛妳既。aiya,我星期一要onsite help ipr呀,食lunch?應該唔得喇...

    回覆刪除
  3. 知道ga la~~~我會諗得正面d 同埋努力搵工ga la~~~
    多謝大家既支持

    回覆刪除