2008年10月13日 星期一

愛妳愛到撬走妳 (My Best Friend's Girl)

星期日應該係Family Day不過Justin公司有戲飛送


連星期日都可以見lu~~


<<愛妳愛到撬走妳>> 5:25 響 Element 既 Grand Cinema


Justin踢波踢到4點半先由黃竹坑出發﹗


我就諗住4:30由屋企去﹗


點知我遲左出門口又無車﹗最後反而係我遲到﹗


 Justin當時應該係咁既樣﹗


 我叫Justin入去先,不過點都話等埋我﹗


佢仲買定爆谷同野飲tim~~~


點知門口安排左一人有一個爆谷同一支可樂﹗係咪應該話佢公司細心呢


Yahoo! 電影


好似都係遲左3個字jei~~~


故事講述艾莉絲跟德斯汀在一起五星期後當男方要求關係更進一步時,艾莉絲就冷淡對待,因為她不知道自己是否想跟一個好人在一起,於是德斯汀就要求自己最好朋友 有情場cheap友 之稱的Tank去追艾莉絲,希望艾莉絲能發現自己的好﹗


開始時艾莉絲跟Tank只是sex的關係,但慢慢Tank漸漸鍾意左自己最好朋友的女朋友﹗而艾莉絲亦一樣﹗


Yahoo! 電影
 


原本我以為係一套好好笑的愛情喜劇,但點知.....


同埋有好幾個位唔連貫~~~好似跳下跳下咁﹗


都有幾多位係唔合理﹗可能我地miss左頭果3個未啦﹗有d位更加是睇唔明﹗


不過算啦,另外一套<<叛諜同謀>> 都好似口碑一般﹗



我地仲響Element欣賞左一陣冰曲﹗佢地應該都係得幾歲既小朋友﹗


好精彩~~~~



之後就去左旺角食野喇﹗


原本想食返西門丁不過Justin話唔想食煎炸野~~


於是我地就食左一間日式素食 <<青亭定青葉素食>>


我一睇個menu已經知應該唔係我地鍾意既野食﹗


於是只係叫左3文魚同鮑魚壽司仲有一個豬扒拉面﹗


咁小野都食靜就知好唔好食啦﹗


可能係我地唔識得欣賞~~~


都係出去食其他野好d~~~


估唔到星期一有工見,而家連星期二都有﹗係見Exhibition Assistant﹗


沒有留言:

張貼留言