2008年10月16日 星期四

情迷巴塞隆拿 (Vicky Cristina Barcelona)



 


因為 Scarlett


因為張Poster


因為買一送一


就去睇左呢套 <<情迷巴塞隆拿>>


其實之前我已經聽過903既DJ介紹呢套戲一般好睇﹗


不過我覺得都唔錯呀~~~


故事講述Cristina同Vicky前往巴塞隆拿度假遇上畫家阿璜安東尼奧,(我同Justin睇完之後都記唔到佢叫咩名於是就叫佢阿璜) 3個人響奧維多過了一個週未。




 


Vicky本身已準備同一個事業穩定既男朋友結婚,但因為與阿璜的一夜情而重新思考自己想要既將來 係穩定既生活定係要充滿激情????




 


對於Vicky同阿璜,Cristina是完全不知情,後來佢更與阿璜同居,突然阿璜前妻瑪利亞也要搬進來,3個人形成一個有趣組合....


睇落Cristina所做的事平常人係無辦法接受,不過我覺得呢個人物係導演希望誇張去突出佢﹗希望探討到 "what is love??"




 


最搞笑係瑪利亞同阿璜都是畫家,Cristina自覺無咩天份,瑪利亞就幫佢發掘出影相既天份,佢地更加是互相吸引,之後仲......


戲入面其中一個老婦人講過 "我愛他,但我已經很久沒有跟他談戀愛了"




 


我覺得導演想探討咩係愛情,但其實每一個人都唔同,所以睇出黎未必個個都會認同佢﹗


Scarlett真係好sexy好靚~~~~


沒有留言:

張貼留言