2008年10月28日 星期二

Agent Contract的政府Executive Assistant + 同阿風又行旺角

Agent約左4點去見一份政府部門既工﹗


不過個contract係under個agent而唔係政府﹗


去到已經有一個人等緊,我坐左一陣又有第3個人入黎﹗


佢係一個Fresh Grad既女仔同我一樣都有d緊張﹗


點知第一個響度果個人勁串話見工份份都係咁,驚咩...


我知個工作性質有時要寫野,咁我就話驚好難﹗


佢又話份份工都要寫野ga la~~除非我去做搬運工人﹗


唔知呢可能佢太有自信掛﹗佢之前都係響政府做,都叫多d經驗﹗


睇得出一個人做過幾年野談吐同我地會好唔同﹗


等到差唔多4:20分我前面果個先開始見﹗


我就差唔多4:45分先見﹗見左3個字﹗


我後面果位都係見左3個字﹗


佢問我其實我係讀旅遊,怕唔怕Paper Work會好悶﹗


問我如果有一個同事做野唔跟程序我智點處理﹗


問我如果成team人有人做錯左,但份野聽日係deadline應該要點﹗


不過我都係講自己Strength 同Weakness 講我最唔好﹗


下次真係要諗定先﹗


要再重新搵過工喇﹗加油﹗


不過真憬好唔明點解連政府都要外判contract出去﹗


返左屋企換左件衫就同阿風去行街﹗佢轉左工想我陪佢買衫﹗


我好乖今次無買野喇﹗(其實我想買條短褲ga~~~)


佢就買左2件﹗


不過真係時間太趕,係咁e行下﹗


仲無時間食飯﹗係咁e食左個面﹗


星期一Justin正式成為team leader﹗恭喜恭喜


沒有留言:

張貼留言