2008年10月2日 星期四

執子之手

國慶有煙花睇﹗


爸爸食完飯之後同媽咪講佢想去睇﹗


媽咪話驚人多唔想去﹗


不過最後佢地2個響7點都出左門口去睇煙花~~~


講真響我心目中爸爸係一個幾難相處既人﹗


從來都係有佢講無人講,好易就猛就發火


(不過我知呢d性格都係因為以前好多既野﹗)


其實細細個爸爸唔係同我地一齊住,果陣時可能幾個月先見佢幾日﹗


每一次見爸爸佢都對我好好﹗我想要咩都有,從來都唔會鬧我﹗


連大聲小小講野都會同我講 "我唔係鬧你﹗"


由細到大我都覺得媽咪同爸爸都最錫我﹗


後來一齊住之後先發現原來爸爸都有難相處既一面﹗


有時候會莫名其妙咁講d傷害媽咪既說話~~~


細佬又成個孤獨精咁唔出聲,只係識同我爭野食野玩~~


我都試過好唔鍾意屋企....


媽咪都話我響屋企成個苦瓜乾咁...


直到上一年媽咪同爸爸相繼有事﹗


果一下我好驚....


因為我覺得我仲未報答到佢地既養育之恩,佢地仲未享過咩福﹗


如果果一次真係有咩事,我會好後悔,後悔無同佢地真真正正去玩過﹗


後悔無關心佢地多d...


後悔照顧過佢地....


我打開相簿真係搵唔到幾多張一家人既合照~~~


所以而家我好感恩,佢地仲響我身邊﹗


時間係唔等人嫁,當我認真咁望清楚日日都響身邊既爸爸同媽咪我真係覺得佢地老左好多﹗


我應承過我自己要對佢地好d.....


而我亦發現細佬都改變左﹗


當我同佢提議一家人去玩下,佢都會一齊﹗


只要一家人一齊就夠喇﹗


記得以為我問過媽咪一個問題 "點解你可以同爸爸一齊咁多年既??"


媽咪就話 "有時相處就係要忍下,雖然爸爸有時係難相處,但有時佢都對我好好﹗"


可能呢d就係執子之手,與子偕老既方法


我知道佢地2個一定可以白頭到老﹗


朋友同男女朋友都未必可以同自己一生一世


家人就真係會切肉不離皮﹗


以前既我咩都係朋友先,而家我會俾多d心機落去同家人相處~~~


爸爸,媽咪我愛你地~~~


1 則留言: