2008年10月30日 星期四

Celia生日快樂

晏晝去左銅鑼灣見左個agent~~


可能佢覺得我唔掂掛,見左3個字就走得喇﹗


咁岩Justin可以4點收工,因為要去探婆婆﹗


希望婆婆身體健康,開開心心~~~


咁佢就陪左我一陣,我地仲食左個糖水﹗佢就去探婆婆,我就去旺角搵Celia佢地﹗


其實都隔左好多日先見﹗好掛住Justin﹗


Yvonne同蘇菲比較遲黎,同埋等位等左好耐﹗差唔多8:30先開始食﹗


行到勁支力﹗


又係食 Monster Sushi~~~不過佢個Menu有好多野唔同左﹗



Celia同Yvonne


玉子 (都係一門果個好味d﹗)


清酒煮硯 (ok好味﹗)



我同蘇菲


炸墨魚、軟hoc蟹...(都好好味,因為個醬﹗)


三文魚都幾新鮮呀~~~



帶子、油甘魚、xxxxxxxxx卷 (佢個名真係好長ga~~)


仲有個類似花之戀既~~Yvonne話都好味﹗


搞到我好掛住日本既海膽tim~~~


大家交換下近況,講下旅行,笑下....


之後行左一陣就返去喇﹗


Justin話婆婆好好咁我都放心d﹗佢仲話婆婆問起我﹗


其實聽到都幾開心嫁,估唔到婆婆仲記得我﹗(我之前探過佢一次﹗)


at least i am not a total stranger to ur family~~~


我應該滿足lu~~~仲爭辯咩呢????


沒有留言:

張貼留言