2008年11月2日 星期日

Happy Friday之後的深圳一日遊

自從Justin升左做team leader佢既放工時間都好唔穩定﹗


咁我又心急見佢,而家通都等佢一個鐘﹗


我當然唔會嬲啦,知佢做緊正經野ga ma~~~


不過好似除左等就咩用都無﹗


好彩我地仲有2個人的Happy Friday~~


Haloween 同 Happy Friday 其實都係Happy Friday岩我d~~


星期六原本同Shirley、Eugene上大陸按摩﹗


不過一個就唔係好方便一個就唔知自己張回鄉Card響邊﹗


最後得返2人世界仲好﹗


4點出門口,6點到左東門﹗都唔知有咩其他地方行﹗



而家深圳有左地鐵方便好多﹗


我地2個人好勁﹗都會幫到對方﹗哈哈﹗好多好笑野﹗


行左一陣就要走喇,訂左台食大漁日式鐵板燒﹗


上次已經想食,不過訂左台遲到搞到食唔到....


今次食佳寧娜分店,又以為係好近mtr點合 又係要行幾個字﹗


150一位 8:30食到11點﹗任食任飲~~~



有2本menu,有成幾十頁 (我係認真ga~~)


我諗要試咩應該要食5次左右~~


燒蝦 (好香,不過老同salty左小小﹗)


墨魚子 (原來係綠色嫁,不過堆埋一堆就變左黑色,都係蟹子好味d﹗)


燒牛柳粒好好味呀~~~


海salt燒花烚 (too salty)


刺身都幾新鮮,我地encore左3文魚同甜蝦


x菜帶子 (um~~應該一般好味﹗)


魚子yao魚,好味﹗


清酒煮蜆 無咩味ja~~


蒸聖子細到搵唔到d聖子wo~~


天婦羅當然無得同日本食既蝦比啦﹗不過炸甜薯南瓜都ok~~同埋佢個汁都係暖既~~


肥牛金姑紙鍋,真係用張紙放響底ga~味道一般啦﹗下次試海鮮鍋先﹗


溫泉蛋太生了,完全流質,最後倒左落個鍋度﹗


串燒拼盤 都幾好,有雞亦、雞心、雞腎、雞軟骨、不過內臟就唔多好﹗


凍橋麥面唔好味,無論係個汁定係D面﹗


蟹肉露筍,似食蔥多d﹗(呢個係Justin點既﹗)


燒薄肉眼扒 都係牛柳粒好味d~~


法式羊排都唔錯呀~~


Justin點左個富貴花開茶﹗個樣好Ugly~好似外星人﹗


最後食左個雜果同埋一個炸香蕉 (個香蕉好難食﹗)


飲左可樂、果汁﹗其實仲有酒,連紅酒、日本清酒都有﹗


喜歡佢個份量、同埋多款同埋味道都幾好﹗


不過因為人太多,服務唔會太好﹗


下次再去食第2間分店先﹗


食完野我地就去按摩喇﹗又係之前去過2次的新美姿~~


不過去完今次之後未必會再去呢間lu~~~


話說我地2個想過夜,之後第2朝可以去食個早餐同行一陣就返香港,咁即係要spend $168以上﹗


我地諗住中醫按摩 $108 二個鐘,之後按腳 $39 一個鐘,食小小野岩岩好﹗


11點去到,12點幾上到房,佢地話得返一個中醫,要等到1:10 先有另一個得閒﹗咁我就叫佢幫Justin按先﹗


點知等到1:30都仲未有人黎,再問之下先知原來無人幫我安排,如果要等就等到2:40﹗佢話幫我安排果個已經收左工,要追究都係聽日先得﹗


其實好好笑,2:40即係按到差唔多5點﹗咁我仲洗訓既


諗住第2朝先按,不過我地11點就要走,即係8點起身按....


唔係呀fa~~


於是我決定唔按,按下腳 +食小小野就走﹗minimum charge $68


同埋其實真係有d嬲,佢仲叫我一係試下泰式、馬氏......


按腳中途有個人大吵大鬧,情況同我差唔多﹗


按腳中途果個女仔同我講話我同Justin有d似樣,仲話佢如果係女仔應該幾靚女﹗


 笑死了﹗



個蝴蝶結好襯Justin wo~~美女﹗


之後4點就由深圳一齊返去我屋企﹗


支力死了﹗Justin仲要一早去踢波,強﹗


1 則留言: