2008年11月16日 星期日

Drinking @ A + plus Pub & 去Justin屋企多過返自己屋企

星期六晚出左去同蘇菲 & Sammi飲野﹗


Justin去踢波又整親隻腳﹗請快d好返


A + plus 響上星期果間既隔離 (諗住試下新野﹗)


不過點知勁噪﹗


隔離果台講野勁大聲﹗


我地想好好傾計都唔得﹗


佢地仲好似越飲越興奮~~


完全唔理人感受...


我地3個傾左好多女仔野﹗


傾完舒服左好多....


希望Sammi同蘇菲都傾完開心d 啦﹗


可能有好多野我地未必認同對方,不過自己決定左就忠於自己....


知道自己想點最重要~~同埋唔好俾自己後悔~~~


希望大家都搵到自己既路﹗


同埋大家都應該搵多 d 大家﹗


飲到2點半先走....


我出門口發現自己唔記得帶鎖匙,不過叫極門、打極電話、按極鐘都無人應 (媽咪佢地訓得太lum喇﹗而細佬又上左大陸wo~~)


唯有去Justin度啦,要佢等我門真係唔好意思~~


我實在太白痴喇....


仲要搵唔到車站,又落錯車,去到Justin度都3:30 lu~~


星期2356日都響Justin度過,真係去佢屋企多過返自己屋企


(其實次次鬧完交就會好似連體嬰咁日日都見住﹗)


沒有留言:

張貼留言