2008年11月19日 星期三

慶祝@ Outback steak House

對左成個星期都仲未厭,星期一Justin放左工又陪我食飯﹗


因為佢話要慶祝搵到工﹗仲要book埋台﹗(乖豬﹗)



哈哈﹗好鍾意呢張相呀~~~



黑糖包、薯仔湯、芝士薯條、肉眼牛扒(好似塊面咁大呀﹗)



好大個口呀~~個芝士薯條都幾好味﹗令我諗起Ruby Tuesday~~



好似想殺人咁呀~~~但笑笑口


我買左個Cream Puff都太飽食唔落﹗



佢話我好似um春咁.....haha~~應該係個袋搞到我咁企jei~~


Justin話佢腳好短﹗


其實食食下飯,我地2個傾左一個問題﹗就係我雖然簽左contract不過覺得第2份工好d﹗Justin就話我唔爭取,(我已經打左一次電話去﹗)如果到時真係請左佢話借錢俾我賠俾人都做自己鍾意多d果份~~


可能我真係唔夠努力,我得唔到最想要既~~


但我應該滿足,因為我真係好幸運喇﹗Fighting~~~


希望我返工唔會遲到啦﹗仲要3日可以take up哂所有野﹗好好地做落去﹗


唔知第一日返工會點呢??好期待呀~~~


1 則留言:

  1. 你好!有時間黎我bIog睇下啦!!多多指教!!
     

    回覆刪除