2008年11月15日 星期六

今年第一隻大閘蟹

我搵到工Justin就最開心﹗(可能係因為唔洗再養我﹗)


當然媽咪同爸爸同埋我d 朋友他都好替我開心﹗


媽咪都習慣左我星期五會去Justin度食飯﹗今次佢仲主動話整個羊腩煲俾我地食﹗


我媽咪係一名煮野食好叻既師奶.....


我話想食雲吞、Justin想食九菜餃 佢一早就去街市買料包俾我地2個食喇﹗


我都有幫手嫁,不過就包得無媽咪咁靚﹗媽咪真係包到粒粒都又飽滿又靚ga wo~


原本準備完想同Celia睇場戲,不過佢實在太懶訓喇﹗又唔知醒


接完Justin收工我地去左銅鑼灣買美珍香同埋大閘蟹﹗


SOGO減價我地想買小小野都迫到行唔到﹗


而家十一月最岩就係食大閘蟹公,Justin仲勁豪咁揀左最貴果隻,$223


佢話要食好d慶祝下﹗下星期仲話同我出去食餐好既~~


一隻大閘蟹 $2xx我就覺得貴左d喇﹗所以都係買一隻試下得唔得先﹗


返到屋企Carmen仲整左一大堆烏東~~(想食死我同Justin定喇﹗)



"Fung"富晚餐有雲吞同水餃、包住羊肉黎食既生菜、一堆烏東、當然唔小得 "大閘蟹" 同陪伴我地左右既 惡作劇2吻﹗



其實真係幾大隻ga~~一蒸就已經出油喇﹗


20分鐘之後就熟哂喇﹗



打開個蓋,都唔係好多糕jei~~


再分開一半,嘩....漏喇﹗


其實我一般鍾意呢d咁濃既野,不過Justin鍾意我都會陪佢食下gei~~


食完我地2個都覺得唔抵....不過都幾香gei~~


最後因為太多送都食唔哂~~



食完大閘蟹當然唔小得飲杯彊茶啦﹗


係我整ga~~可能太多彊有d辣﹗不過飲完好舒服....


搵到工好似好多人都開心過我,連個agent都同我講佢好似開心過我,因為佢覺得份工真係好適合我....


有份工我都開心,不過我想做另外一份多d~~


星期一要去簽contract喇,我決定簽之前打去我鍾意果間問下﹗


唔知個結果係點,不過我真係好想認真考慮清楚自己將來既路﹗


可能又因為咁又失眠lu~~~


1 則留言: