2008年11月8日 星期六

一個人的Friday

爸爸同媽咪上個星期返左大陸﹗


細佬又日日都話唔返黎食,再唔係就食好小﹗


所以都無咩煮飯﹗又成日自己一個食野﹗


反正Happy Friday無左,一個人響屋企又唔洗見工﹗


最好就係執下屋、煮下飯仔﹗


將堆積如山既衫洗左﹗


將全屋地板洗左二次﹗


執左間房一次,不過執完都係覺得好亂﹗太多衫個衣櫃太細喇﹗


將d地毯洗左


一早去街市買送煲湯 紅蘿蔔粟米豬月展湯﹗


買左魚同菜,今晚食﹗


(其實我係好怕魚ga,一聞到就想,不過蒸魚好easy同好味﹗)


雖然之前2日見左幾份覺得唔錯既工﹗


不過我都會繼續搵工ga~~~


講返Justin聖誕想去旅行,咁而家既我都無能力 / 時間可以同佢去﹗


就算佢請,咁如果我返新工呢??唔係返左一個月就請假去旅行呀.....


如果可以預知未來就好喇﹗


我叫佢叫到人既咪同第2個去﹗


佢話一定有人可以同佢去,但Christmas唔陪我得咩???


我無可能阻佢去玩嫁嗎,但心入面又有d唔開心﹗


最後我地決定2個人返大陸算喇﹗


我feel到佢係想同我去既﹗


可能我呢排真係唔係好想搞或出席朋友既聚會﹗


搵工都搵到我個人好支力﹗


13號小學同學有個聚會,我講左唔去~~


點知其中一個同學打黎串我﹗


"好似你成日都唔得閒,約親你次次都好小黎﹗"


"下年年尾你預一日呀,我到時結婚,但唔知點解我覺得你唔會黎lor~~"


到我問佢邊日佢就話日子定左但唔可以講住﹗


果一刻我覺得好"興",其實中學果7年,space果2年又唔見你地約我出黎???


見返你地我都好開心﹗


但洗唔洗個個月都出黎見呀~~~~


仲要我唔黎就俾說話我聽,咁下次我唔出席係咪要搵把槍指住我個頭叫我出呀???


呢件係一件好小既事,點解要搞到咁jei????


2 則留言: