2008年11月4日 星期二

只要和你在一起

呢排好鍾意孫耀威一首歌就是 : 只要和你在一起


簡簡單單,好舒服~~


我仲將首歌整左做Justin打俾我既鈴聲﹗


每一日都可以聽到幾次﹗訓前一定會聽到﹗


話說Justin星期一放假,佢就問我星期日晚陪唔陪佢﹗


有人陪我當然應承啦﹗


佢勁傻瓜點都要打地鋪,要將床舖全部拉落地下﹗


不過感覺幾得意,如果有埋天上面既星星咁就仲好﹗


起身之後我地就一個煮粥一個炒蛋,整溫泉蛋、蒸豆鼓凌魚...


以上我只係負責一樣﹗


而家我地追緊 <<惡作劇2吻>>


雖然覺得套劇有點白痴﹗


不過我地一邊睇可以一邊討論下都幾好﹗


討論下家庭、愛情、朋友....


原本打算星期二一早同佢一齊返工﹗


不過我細佬唔記得帶鎖匙,我要返左屋企lu~~~


佢好似好唔捨得我咁呀~~


同埋我星期二一早要去見工﹗星期三仲勁一見見3份﹗好誇呀﹗


同住Justin一齊既感覺好舒服﹗


佢同我講覺得呢幾日好聰實(係充實至岩呀,不過外國返黎既中文唔好都無辦法﹗)都唔錯﹗


其實我地一星期見成3-4日都係因為我肯陪佢留響屋企﹗


睇下DVD,煮下飯仔﹗


同住佢一齊好開心,做咩都無所謂﹗


只要和你在一起 就夠lu~~~


沒有留言:

張貼留言