2008年11月30日 星期日

同Shirley & Justin的深圳一日遊

因為佢2個都好支力,於是就上大陸玩返一日加按摩~~



上到去第一時間當然係食啦﹗


去左愛國路的巴蜀風,Justin話佢同事介紹既~~


係食四川菜既...(由黃江口岸搭的士大概 $30)


叫左一個糯米飯 (估唔到係甜既,食極都食唔哂﹗)


口水雞 (不過太Spicy喇,食到Justin多左個孖潤腸嘴﹗)


老水拼盤 (都好味,不過都係有d spicy)


肉包(d包皮太厚喇﹗)


樟茶鴨 (超好味呀~~仲脆ga~~)


湯肉丸(d肉丸入口即化,好好味﹗)



個裝修都幾靚ga~~


好中式呀~~



響門口~~


好大間ga~差唔多4層高﹗


之後就搭的士去東門諗住行一陣街...


哈哈﹗不過真係好多人呀~~


6點左右就行過去按摩中心,(以為好近,點知行到死下死下﹗)因為之前個中醫轉左去呢一間,於是我地都轉過去試一詆,呢一間對比之前果間新美資up dup好多﹗應該係由一間酒店改裝而成既﹗雖然師傅手勢好好,不過呢間真係好唔討好﹗


shirley就肩痛、Justin就頸,我就係腰....


按左差唔多4個鐘,因為我同Justin都係按同一個師傅~~


我地2個仲第一次拔火"冠"


其實我好驚ga~~不過師傅話對身體好d~~同埋呢排我條腰真係好辛苦.....


講真整果時都唔係好痛,不過過左之後就會有一大塊黑左......同埋開始有d痛


按完都11點喇﹗又係時間食野喇﹗


聽人講話大陸既小肥羊又平又正,於是就去試下


點知的士司機車錯左,不過我地堅持去返小肥羊....



清湯湯底有好多Garlic、大蔥、彊、紅棗....


點左肥牛、羊肉、老水豬耳 (其實係Shirley鍾意老水野﹗)


肉我食左好小ja~~勁大碟,肥牛食哂,碟羊我地應該食左一半左右,因為太蘇我食唔慣﹗



羊骨髓又係食左一半,開始食都幾好味,不過食左幾條就....又係剩左一半﹗


我食得最多係蘿蔔,入哂味~~~


菜都食唔哂~


豆腐煮耐左都好滑呀~~~



蝦子手打墨丸雖一一個食哂既~~~點解???一陣就知....


魚完片真係脆ga~~不過有碎骨呢樣仲有大半未食....


羊肉串 不過味好濃,食一小口條利都會麻左﹗


仲有金姑同埋肥羊面粉﹗



食到最後我地整左幾粒墨魚丸,一粒超大,之後猜包剪dup邊個輸左就食一粒﹗


最大粒果粒Shirley食左﹗


你睇真係勁大,佢個樣勁好笑~~


埋單 $340 都算幾抵啦﹗不過太大碟食唔哂﹗


呢d就係拔火"冠"既印,我背上面都有十幾個﹗成個人都好似散左咁﹗


2 則留言:

  1. 香港小肥羊我就食過, 大陸我都好想試, 但2個人去好似食得唔多野咁, 所以無去!!!
     
    妳都好勁呀, 去做火"冠", 咁係咪做左真係好D 呢?

    回覆刪除
  2. 係嫁~~如果2個人去食應該叫到5款左右....因為佢真係好大碟...
    其實都係聽個中醫提議話整左會好好多,我男朋友整左先,佢話唔痛我先敢試﹗不過原來整完第2日會周身痛,好似散左咁~~

    回覆刪除