2008年11月21日 星期五

重新投入工作

返左工好快已經2日喇﹗


2日我學左好多野﹗


對於自己未來一年既工作有左一個基本概念﹗


原本我因為份工係contract而好唔想做~~


而家感覺好好多喇﹗


因為我感覺到自己真的在某一個工作崗位上有一個位置﹗


之前返工日日都係重複不停做同一個動作﹗


雖然而家都係做文書處理,但有意義得多喇﹗


其實我都要同好多唔同既人合作、溝通~~


第一日介紹我呢2個月將會負責的 非華語家長資料套 香港教育指南


其實都搞得七七八八,只是善後~~希望一切順~~啦﹗


之後就是下一年的中六收生程序﹗


要完成其實都唔係容易,個Project要差唔多半年時間﹗


我感覺自己都幾幸運,總算有份感覺ok既工


之前既一班同事都響隔離大廈返工,要約人食飯,無難度﹗


(第一日已經同返佢地一齊食野lu~~)


響灣仔仲有芷慧Irene同蘇菲﹗不過就遠左小小﹗


所有同事都好好人﹗勁nice~~


雖然都係同之前公司一樣靜左小小﹗


不過最起碼唔會有人監視我﹗


被人望住做野感覺好差噢﹗


感覺時間過得好快呀~~~


希望之後都係一樣﹗雖然未必有得上網﹗


不過如果真係有野做既我都唔介意~~


一個唔錯的新開始﹗


沒有留言:

張貼留言