2008年11月9日 星期日

爆粗BAND友 (Detroit Metal City) + A2 Pub

星期五因為斷線我成晚都訓唔著~~好想出去行下笑下﹗


睇戲之前去左位於Temple Street既美都餐室食個晚餐~~~


呢間餐室好古舊,不過野食都幾貴﹗(但我覺得物有所值﹗)



我地Order左一個沙爹牛肉米 $26 一個錦鹵雲吞 $50


個米粉真係幾好味ga~~~


我地都唔知咩係錦鹵雲吞,原來係炸左d雲吞,之後有個甜酸醬,個醬有好多料ga~~


有叉燒、豬肚、yao魚、蝦、番茄、青椒、洋蔥......


仲見到一大班日本遊客﹗


之後就陪Shirley睇佢想睇既 <<爆粗Band友>>


Yahoo! 電影


原本我都唔係好想睇,不過笑下都好呀~~~


仲要估唔到係咁好笑﹗全場人都一齊笑,感覺好好呀~~


 

Yahoo! 電影


原本一個東姑頭,點都諗唔到佢會變成 "惡魔"


給人夢想的惡魔.....


中間有太多笑位記唔哂﹗


不過ending都有小小唔知做咩﹗


NO MUSIC NO DREAM


原本睇完戲就想返屋企,不過又點左Eugene去左太子﹗於是我地2個就過去搵埋佢一齊飲野喇﹗


太子原來有條街好多間Bar~~


我地揀左一間最入既,其實個環境都幾ok﹗A2 Pub


一直由 12點幾傾到3點先返屋企﹗


我又唔記得自己唔飲得Beer~~又試成身紅哂﹗


"以為你斷左線,以為你會打黎,等等下訓左﹗"


我相信﹗


之後第2日又同我講 "唔係信呀??我唔想........."


我個腦一片空白,我唔識點去面對,原來相信都係錯,到底邊句真邊句假???


就好似之前Celia同我講" 我係特登同你講唔想聽你講野﹗"


點解會cut線 (因為唔想2個人鬧交???)


點解要有一個解釋,之後又要同我講唔係信呀???? (又因為唔想2個人鬧交???)


我知你唔想解釋,覺得煩~~


不過係咪就咁就由佢過呢???


每次諗起都會喊...眼淚係咁流係咁流~~~個心好痛﹗對眼都痛....


如果你真的在乎我,怎會捨得我如此難過﹗


沒有留言:

張貼留言