2008年11月25日 星期二

想見多我一面

今個星期都仲未同Justin夾時間~~


點知星期一佢話要黎灣仔羅成績表,叫我陪佢....


其實大家個時間都係收6:00,不過佢例遲,仲要由太古過黎﹗


等到我變化石lu~~~


去到點知原來成績表已經羅左﹗


哈哈﹗之後佢話"特登ga~~想見多你一面﹗"


正一傻佬﹗大頭蝦到呀~~~


之後我地就一齊去食壽司...


係咪真係要食小d壽司呢???連板長都有蟲仔﹗


唉~~不過我真係好鍾意食日本野ga~~


由灣仔行去銅鑼灣仲行左一陣Sogo


好開心﹗我想睇咩佢都會陪我﹗


之前幾日我仲因為佢話要同同事去旅行而唔開心﹗


雖然大家諗法唔一樣,不過好彩最後佢都聽我話唔去﹗


返左5日工lu~~做既野都唔係太多,同埋都可以慢慢做...


send左封email俾領事,其實都幾緊張ga~~


不過好彩我名head係好好人,仲要改完我d野之後講"唔好意思,我有職業病,夜晚我係教英文ga~~"


響佢身邊一定可以學到好多野﹗


叫我做野又成日都勁客氣,原本我都怕事無大小都要問佢會令佢覺得煩同覺得我白痴,但而家唔會咁諗lu~~~


雖然有好多野我聽唔明,仲未知點做,但我有信心可以做得好好﹗


Lunch又有Emily佢地陪我食﹗


公司係靜左小小,我都好小開msn同上網lu~~~


heehee~~其實我都幾幸運呀﹗


如果可以快d改下個髮型就好喇﹗


星期日就去整喇﹗好緊張呀~~~


沒有留言:

張貼留言