2008年11月6日 星期四

一日見3份工

原本約左9:30去上環見一份Marketing Assistant


11:00 去中環見一個Agent


3:15 又去灣仔見一份 Agent Contract的政府工


不過我唔想太支力,於是就無去到見第一份﹗


其實仲有第2個原因就係睇唔明第一間公司既Job Nature~~


好似係一間好專業既公司﹗佢既業務我聽都未聽過﹗


10:00就出門口去見果份Agent既工﹗


都幾輕鬆大家好似傾下計咁~~


可能見工見多左,同埋有練習過,所以而家對答都自然左好多﹗


最多人問既問題係我讀Tourism點解唔做返相關既行業﹗


Agent都有叫我諗清楚自己想搵邊類型既工,想響邊方面發展﹗


um~~我都唔知點講好﹗不過而家搵到咩都做住先啦﹗


見完十一點半就過去灣仔同Emily佢地食Pizza Hut


仲有Andy哥、Francis同Estella~~


大家都好耐無見lu~~


heehee~~重溫返之前一齊食Lunch食下笑下,講下人壞話~~


食完上左去Office hae左一陣就去見工喇﹗


今次係我見左咁多次最爆笑既一次﹗


話說我見 3:15 一直到5:10先見完,足足2個鐘﹗


做左個中英文typing test、excel test、written test最後interview


(個typing test就做得唔係幾好ga la~~)


我同另一個男仔一齊見一個manager同一個女仔﹗


開始都幾好,大家你一句我一句﹗


當講到duties會負責中六收生既時候,其實我都唔係好了解嫁,不過用僅有既記憶答左﹗


點知另外果個答到一舊舊﹗


之後佢仲同d interviwer 講覺得份工岩cherry 多d~~


仲話份工同佢expect既好唔好﹗佢唔想sai大家時間佢想走先﹗


講真真係好O嘴﹗


之後就得返我一個見﹗


我覺得自己都對答得幾好﹗


唔理喇﹗等消息吧啦﹗


聽日又去中環見工﹗日日有得見都唔錯﹗不過有工返會更加好﹗


沒有留言:

張貼留言