2008年11月5日 星期三

Officer

星期二一早就去見工喇﹗


約左9:30到銅鑼灣﹗


呢間公司唔係好多人,但你一定聽過佢個名﹗


佢話未來一年想搞多d event (seminor、sharing section等等...)


於是就想請多個人幫手﹗


講真呢d我都幾有興趣,可以同其他人contact下﹗


又唔會太忙,唔會太死板﹗


我地足足傾左半個鐘有多﹗


佢都好似幾鍾意我﹗


份工都幾岩我,同之前讀過、做過既野都有d關係﹗


同埋應該有幾多機會可以發揮,個senior manager話想要d新既idea﹗


如果我真係做,佢都好希望我可以獨當一面﹗


成個interview感覺好好呀~~


佢仲同我講semior 呢d你都好familiar with ga la~~



佢話等佢見埋其他人會盡快通知我黎見一見個CEO同埋做個written test~~


可能有其他人好過我,不過聽到都好開心lu﹗


無論點呢個interview令我更加有信心自己可以搵到份好工﹗


正式離開舊公司的陰影~~


(其實唔係唔鍾意舊公司,而係響舊公司覺得自己可有可無﹗感覺唔好﹗)


出發﹗


星期三又會再見3份工﹗強呀~~~


原本呢份都係星期三見嫁,不過唔係一日見4份咁多呀.....


沒有留言:

張貼留言