2008年11月27日 星期四

約會蘇菲

有野想買,之後就約左蘇菲一齊行旺角喇~


佢同shirley都係今年畢業(其實我都算得上係今年畢業ga~~)


希望佢地畢左業返工順~利~﹗


之前去sogo都睇唔岩,去新世紀又係唔係好岩~~



仲有一個月就聖誕喇,好多商場都開哂燈﹗(我覺得新世紀都整得幾靚呀~~)


好想去Harbour City睇呀~~



因為我鍾意星形~~~


真係有好多ga~~連d柱都有﹗(點解我個頭咁Ugly ga~~)



Merry Christmas~~~


其實我真係幾鍾意聖誕節ga,香港好有節日氣氛....


總之個世界人人都開心多d就好ga la~~



當然唔少得同波波影啦﹗不過唔夠近~~


今年聖誕Justin有9日假,而我只有4日﹗


每年去一次短旅行一次長旅行係我地決定左ga~~


雖然唔可以同佢飛去第2度玩,不過近近地上大陸都好呀....


下年佢4月同10月都有大假,可能會飛2次﹗heehee~~~


講返個短trip先,之前好想去既盤龍峽要差唔多$2000 for 3日2夜~~


好似好唔抵jei~~


而家搵到個叫南昆山既地方,3日2夜都係$1200﹗(主要浸溫泉﹗)


但我諗我都係鍾意盤龍峽多d~~真係唔知點揀好﹗


 一大片fun衣草田


 瀑布


 水車


覺得好靚呀~~~


沒有留言:

張貼留言