2008年11月14日 星期五

Second Interview for Officer

星期四本身10點要去Jordon見工,不過最後我都係無去到


可能我太緊張晏晝3:30的Second Interview喇,差唔多成晚都訓唔著﹗


於是陪完Justin返工之後就返左屋企訓~~


訓到12點倒就起身prepare....


因為first interview既時候佢話會有written test同埋見下CEO


我就睇下我之前公司既Circular~~


去到公司差唔多3:25


入到去個CEO都幾Friendly同我講 "今日都仲係好凍wo"


之後我實在太緊張喇,講野勁快~~~


真係講得好快......


好快佢就好似無咩心機聽喇﹗


佢叫我用英文講下自己Family~~


其實之前都試過有人咁問我....不過今次我都係講到一舊舊咁~~


其實大致上我想講既野都有講﹗


好多時都係佢無問我,但我都主動講左﹗


不過我覺得個氣氛唔係太好﹗


最後我問左2個問題就離開喇﹗


應該見左唔夠15分鐘﹗


唉﹗可能真係太緊張喇~~~


因為我真係鍾意呢份工﹗fit哂我想做既野﹗


不過而家諗咁多都無用﹗等電話啦﹗


希望得啦﹗因為我已經見工見到好支力喇﹗


沒有留言:

張貼留言