2008年11月21日 星期五

西湖 @ 黃埔

星期四晚Justin約我去街﹗


因為佢有得放早4:00已經收工喇﹗之後去簽左份野


上年我介紹左一個agent俾佢,佢買左一份基金﹗


供左19個月,個戶口應該有2萬幾蚊,不過而家得返萬幾,足足唔見左一半﹗


可能而家經濟環境唔好,但如果真係咁差個agent係咪應該俾返小小意見﹗睇下點轉d錢會好d....


開始時就同我地講會半年meet一meet做個review~~


但呢19個月好似都未meet過wo~~只見每一次寄來的報告損失既錢越多﹗


之前個經濟ok既時候都已經開始唔見幾個percent喇﹗而家係幾十percent....


所以我地決定cut左唔供﹗


雖然要10年之後先羅得返,到時可能無咩幾錢剩,不過總好過無底咁叉隻腳落去﹗


簽完我都未收工,不過佢唔識得黎我公司樓下接我﹗


我地約響之前去過既地方等﹗哈哈﹗


之後就搭船去黃埔喇﹗



搭船真係可以睇到維港2邊既夜景好靚~~~


到左之後就搵食喇,對於Justin呢d香港仔佢又點識黃埔有咩好食呀~~



其實我都唔係好知嫁~~


不過見到一間中式野好似幾好味﹗就入去試下先﹗


賽螃蟹(好似得蛋白only~~都唔見有蟹味﹗)


宋嫂魚羹、豆腐魚羹 (上次上海坊好味d~~)


火腿同炸腐皮夾落去個包包度 (呢個都幾好味﹗正過北京田鴨)



松子咸牛肉石頭飯 (勁香,加d賽螃蟹,撈埋一齊好味﹗)


BB鴒 (呢個都好香﹗)


楊支金露 (呢個應該係假既,都無西yao肉gei~~)


不過總括黎講都ok,同埋都幾平﹗咁多野食都係 $2xx.....


沒有留言:

張貼留言