2008年11月7日 星期五

PR firm 的Admin Assistant

一早又去中環見工喇﹗


如果尋日見埋咪好lor~~


不過一日見幾份又真係幾支力ga~~


11:30見應該都傾左4個字左右﹗


係響一間PR公司做Admin 既工作﹗


我尋日試過搵佢個website可惜因為我聽錯左間公司名所以搵唔到﹗


都有諗去唔去見好﹗因為咩都唔知怕講錯野﹗


不過最後都去左,而全個過程都幾好﹗


我仲要扮係有睇過website... (突然間覺得自己好叻﹗好有急才﹗)


因為工作經驗,所以好似見Admin既工會大d機會請得﹗


PR我都有興趣可惜又限於經驗,好小會請一個新人﹗


而佢同我講都試過有人做做下Admin轉左做PR Consultant~~


佢同我講覺得我經驗都幾match到份工,而英文都ok~~


聽到都縛開心ga~~


同埋真係可能見工見多左而家個人定好多﹗


個心唔會好似之前咁跳得咁快,講野又識得slow down,真係諗一諗先講﹗


好似呢幾日見果幾份我都幾鍾意﹗


鍾意係我做過學過,鍾意穩定......


希望快d有news la~~


見完工 12點就過去太古喇,我約左Jutsin食Lunch~~


好彩佢食lunch時間都幾flexible....


食完Lunch,我地仲行左一陣,見到d聖誕既Package我地2個又想去旅行lu~~


佢已經請左假,連放9日,不過我都唔知到時返緊咩工﹗


而家都唔可以plan住﹗


不過無論點Justin有假放我都會陪佢去玩gei~~


星期六日去,最多到時返工支力d jei~~~


講講下佢都夠鐘上返去做野喇﹗


不過見得果一個鐘就唔係好夠,又好唔捨得喇﹗


好想等佢收工,不過.......


星期五都無左Happy Friday呀﹗因為佢婆婆生日要食飯﹗


咁我當然唔係呷婆婆醋.....


不過無得見有d 失落jei~~~希望星期六有得見啦﹗


同婆婆講聲Happy Birthday先﹗仲有身體健康


我仲希望同事的妻子可以早日康復~~默默地支持你地﹗


沒有留言:

張貼留言