2008年11月12日 星期三

美味菠菜芝士火鍋

星期二終於都同左Justin去街喇﹗


因為佢星期三放假,所以我地星期二夜晚出左去食飯睇戲~~~



其實我都知見到面就會無事﹗


意粉屋出左個芝士火鍋,有原味、菠菜、同黑松露﹗而料就有牛肉同龍蝦仔﹗


上次去瑞士餐廳食左個正中芝士火鍋,今次我地就揀左菠菜味拼牛肉~~


其實個芝士鍋都幾大,我最想講下d料,有冬菇、南瓜、牛肉、豬肉、雞肉、腸仔、車厘茄、青瓜、荀、墨汁天使面﹗


可能係我上次得面包所以覺得今次好新奇﹗


冬菇同其他雜菜真係要好似中式邊爐咁,放響個鍋入面等一排熟哂先好食﹗


原本都覺得幾怪,不過當真係熟左,特別係冬菇同車厘茄佢地入面d 汁加埋個芝士汁﹗好味﹗


而最唔好食就係牛肉﹗


可能加左菠菜個火鍋唔會太濃﹗上次其實食到我地死死下﹗


因為太濃味喇~~~



我地一邊食野一邊傾返件事,感覺好好呀~~~


哈哈﹗其實有d解釋都覺得無咩可能....不過算喇﹗都喊到支力哂﹗


佢話係因為聽到我為左小學同學而咁唔開心,但又唔見我因為搵唔到工而咁傷心...佢有d嬲但我已經喊哂都唔知講咩好﹗不過佢都有話cut線好唔岩﹗


佢仲話唔知我呢幾日喊 (我覺得唔會啦,都會feel到對方有唔tor掛~~)



算佢啦﹗佢扭耳仔認錯~~~我都學下先~~



點知佢話係唔想聽我講野,唔聽呀~~仲鬼咁樣衰~~


足足傾左個幾鐘﹗



睇完戲之後我地經過維園~~見到好多貓貓呀~~


Justin仲同佢地玩tim呀﹗



我地2個都好鍾意動物,想養狗狗 (佢話因為貓貓高傲,唔理人﹗所以想養狗狗)


當然啦,佢要咩野都聽哂佢話,順哂佢意思﹗大男人....


星期三都成日一齊又煮下飯仔,錫返我就好喇~~~


連夜晚都唔想我走....又一齊左3x個鐘lu~~


沒有留言:

張貼留言