2008年11月11日 星期二

約會Emily

呢幾日都係喊喊喊~~~唔停...


上星期已經約左Emily星期一一齊出去行下街~~


可以出去行下心情都好好多喇﹗


Emily分享左佢同老公的事俾我聽﹗


聽完真係好好多喇﹗


原來得自己一個,諗諗下,諗諗下真係會轉左去牛角尖


之前講親果件事都係喊,但同佢講完平靜左好多﹗


可能我太執著,想講清楚件事~~


其實我知過幾日Justin就會一五一十咁同我解釋返﹗


可能最後個原因係好無聊~~


而我就係為左呢d無聊原因喊左幾日﹗


又有可能佢而家返工大壓力左好多﹗而佢又唔知點同我講﹗


不過點都好,我真係唔想因為呢d野影響左我地﹗


其實諗返Justin成日都想扮無事,都幾搞笑﹗


星期四我會去見2份工﹗一份係Assistant Secretary一份係Second in 之前既Officer﹗


我真係幾鍾意Officer果份工,而又有得second in我真係好開心﹗


好希望可以做到呢份工呀~~


我同Emily行左旺角同太子....


仲一齊食左個Dinner~~


其實我真係好羨慕Emily ga~~有個女女仲有個拍拖10年之後結婚既好老公﹗


個女女仲要超可愛﹗


芷翹真係好得意呀~~~


(希望Emily唔好介意我偷左佢張相啦﹗)



記得之前見芷翹佢仲係一個得1個月大﹗嘩﹗咁快就差唔多1歲喇﹗


今個月30號仲有個Birthday Party~~


我一定又要去抱下得意芷翹先﹗


Emily話佢百厭左好多,好活躍﹗好期待


Thanks Emily~~


5 則留言:

  1. Sammi ララ サミ2008年11月11日 晚上8:42

    jor mud ng happy ar?! tell me

    回覆刪除
  2. 可能n 年後到妳生返一個bb女, 都好可愛呢~~

    回覆刪除
  3. 做媽咪實在太大責任喇﹗不過我都好想有呢一日......

    回覆刪除
  4. 通常同人傾完之後都會舒服好多架喇,我都係咁!哈哈!
    得閒再約過去行街街食飯啦

    回覆刪除