2008年8月31日 星期日

圓方

今次係第一次我同Justin去圓方...


我地2個之前都未黎過﹗平時最多係搭970X會經過~~


第一個感覺好高級~~~有小小似又一城﹗



未去之前我地2個響旺角食左板前﹗


下星期都去日本啦﹗仲猛食日本野﹗


講下今次試左既新野啦﹗



蝦卷...可能我地放得太耐....d蝦軟哂﹗



三文魚子,食一粒你會覺得佢地好難咬爆,不過成件又好似好有三文魚子味~~



下面: 板前蝦 講過


上面: 響螺 質感好得意,係脆ga~~鍾意﹗



櫻花yao魚 都係無wasabi yao 魚好味~~~



自拍下先﹗好光猛呀~~~



有好多朱古力形既擺設~~~



溜冰場﹗



我話係"登" 要黎俾人坐﹗Justin就話係裝飾~~~



裝修好靚~~~



咁多人要問服務台就知呢度唔係好細啦﹗



最後我地上左一個平台係好多間餐廳黎gei~~~



上面全部都係豪宅,我地仲話遲d要買返間~~~~


可惜佢距離我地太遠喇﹗唔係都會多d黎gei~~~


沒有留言:

張貼留言