2008年8月12日 星期二

Happy Birthday to my beloved Justin

8月的第11日係Justin生日既大日子~~~



我好耐心地整左一張card俾佢﹗


d星星係我一粒粒摺、再一粒粒痴上去﹗


因為怕會跌左我仲痴左2層膠紙~~~


整左2日ga la~~都幾靚呀﹗﹗


又要準備考試又要陪Justin又要整card都算係咁啦﹗抵讚啦﹗


不過我唔記得影低份禮物呀~~~


我響Sogo買左對皮鞋﹗因為知佢想要﹗﹗


(其實係同Justin一齊揀既﹗因為鞋好難買岩size又fit又舒服﹗)


唔緊要啦﹗下年再俾驚喜你呀!~~~


放左工就過去銅鑼灣,Justin同緊佢媽咪一齊﹗


於是我地就3個人一齊去左食燉奶﹗


第一次同Auntie見面食野﹗


覺得自己表現一般,因為都唔係好敢講野,好怕羞~~~


食完就行左陣街,Justin買左一套suit同埋一條西褲﹗﹗佢話係俾自己既生日禮物~~


落雨真係好煩~~


9:00就去左 " 一門 " 食野﹗



不過我太遲book喇﹗要坐bar台﹗


個環境都幾靚~~



好舒服~~可以傾好耐計都唔怕﹗



叫左出名既蟹肉厚燒玉子,好味呀~~好Juicy~~好香﹗


仲有個蘿蔔蓉響隔離,好夾~~


一個燒南瓜、一串燒牛肉、一串燒牛舌、一塊燒羊扒﹗


南瓜一般啦﹗因為我覺得太薄無咩口感同埋太淡﹗


燒牛肉,好軟身﹗唔un~~好味﹗


燒牛舌超正﹗鬆脆﹗想知道係咩口感真係要去試下喇﹗


不過我最鍾意都係個羊扒﹗好正﹗


好鍾意佢個香草﹗同埋好有羊味﹗仲要有肉汁﹗真係好好味﹗


有一段小插曲就係有個員工羅左2串燒肉俾我地﹗


我地問佢邊串係d 咩,點知個員工羅走左﹗


過好耐都無羅返黎﹗原來佢以為我地唔滿意再燒過俾我地﹗


服務真係好好﹗﹗


仲有果杯梅子酒蘇打﹗都幾好飲,好特別~~~


不過可能太高酒精含量,Justin飲到塊面紅哂﹗定係你自己酒量太淺~~~



呢2日都好開心﹗


食既野都好好味﹗正呀~~~


Happy Birthday to my Beloved Justin


Promised 以後每一年都要陪佢過生日


Promised 退休之後帶我去環遊世界


雖然好似仲係好遠﹗不過我深信我地係真心相愛既一定做得到﹗


CHERRY taste 既paper idea係文哥既泰國手信﹗真係好搞鬼﹗


2 則留言:

  1. 睇得出妳好有心機整張b-day card wor,妳男友收到一定好開心!

    回覆刪除
  2. haha~~~希望啦﹗不過佢睇到好似無咩反應wo~~~~

    回覆刪除