2008年8月28日 星期四

公司新人

唔經唔覺就返埋聽日就離開呢間公司喇﹗


呢個星期Emily放左假我真係覺得幾悶﹗


不過都好仲有Andy哥﹗haha~~~


同埋有好多白痴搞笑野發生﹗


星期一有個新人返左工叫Ivy﹗


點知第2日已經無返工喇﹗


可能大家會以為我同佢講左d咩﹗


唉~~不過我都走喇﹗咩都唔理lu~~~


今日又有一個,佢同我講今晚會去見工﹗


唔好唔返啦﹗


可能HR怕佢都唔做,於是就即刻同佢簽左約﹗


新同事同我講點都會做7日﹗


呢份工做住先都唔錯嫁﹗


不過我要出去見下呢個世界呀~~~


我係咪好衰呢??咩都笑一餐﹗但真係好好笑ga~~


好想同Emily講﹗﹗


2 則留言:

  1. 哈哈,聽完妳講d白痴野我都笑到傻左 希望新同事唔會咁快走啦。hehe。唉!妳走左之後,我星期一返工就悶死喇!help me......

    回覆刪除
  2. 哈哈﹗唔洗驚~~~個新同事都幾搞笑ga~~~

    回覆刪除