2008年8月11日 星期一

預祝Justin生日

星期六當然全日同Justin一齊見證奧運第一金、第二金﹗



星期日就2點出發去Discovery Bay



天氣好好真係正~~


不過就熱左小小~~



個外國BB好搞笑~~流住鼻涕望住我同Justin﹗好可愛


原來我book左既果間餐廳響馬頭隔離~~~


Building好得意呀﹗﹗唔似響香港﹗﹗



行左一陣由於太熱響Pacific Coffee坐低飲杯野﹗



之後行下海灘~~



咁岩有個嘉年華會響呢個海灘﹗


好多小朋友呀~~~


全部都好得意﹗﹗



2個傻人堆下沙﹗


其實都係堆住隻腳﹗


但佢居然敢踩我lor~~



日落喇﹗好舒服~~



6:30就食野???


因為我以為8點就會有煙花睇﹗


食完就睇岩岩好﹗


坐室外都幾舒服,因為有風、又日落了﹗



由天光食到天黑@ZAKS~~~


Order左3個菜﹗Baby Ribs、Lamb Fillet、House Special Pizza~~


好好味呀~~~


原本想叫多d,不過每一碟實在太大喇﹗




以為8點﹗點知9點先開始﹗


等左一個鐘傾左好多野﹗


其實我地2個真係好唔同﹗就用幾年時間改變我吧﹗


9點終於都開始喇﹗


雖然唔係好近,不過加埋個海既倒影都好靚﹗


下次我地要襯埋個城堡睇﹗


希望Justin鍾意我的安排~~~


LOVE U~~~


PS: 單程去愉景灣要 $27 但如果你響指定餐廳幫襯 $100 就會有一張free回程﹗


好抵呀~~~


6 則留言:

  1. 妳地依排D 行程好豐富喎...周圍去拍拖......好鬼羡慕
    愉景灣我都未去過...因為太遠.....if 有機會我都想去睇下~~

    回覆刪除
  2. 我地2個都係第一次去ja~~
    不過去完一次都幾鍾意呢個地方﹗好舒服﹗
    可以安排同王子去慶祝週年紀念﹗又可以睇煙花﹗
    如果想要d餐廳資料可以問我呀~~~

    回覆刪除
  3. 呢度好有泰國Feel 喎。

    回覆刪除
  4. 其實果度都幾舒服~~不過就熱左小小,同埋無咩野行~~~

    回覆刪除
  5. 請問餐廳的名字同訂位電話, 我都想去下喎!

    回覆刪除
  6. 請問ZAKS個餐食左幾多$

    回覆刪除