2008年8月5日 星期二

最後一課

15個月的part time degree生涯終於都走到最後喇﹗


尋晚係最後一課了


只要完成下星期的考試


而無唔合格的話就正正式式告別讀書的日子了


真係有d感動呀~~~


回想呢年半真係好辛苦﹗


因為讀書就要留響而家既職位做住先﹗


日子過得好苦悶﹗


人生好似漫無目的~~~


我份工真係好悶呀~~~


每星期at least一晚要貢獻3小時返學﹗


除此之外仲有功課考試~~~


對於平時懶惰的我實在太辛苦﹗


試過好多次喊,發脾氣﹗


但一切都過去喇﹗


我已經覺得自己好叻喇﹗


因為我一一都挨過了﹗


我肯定將來只要我願意的話,無咩唔可以做到﹗


再沒有任何理由叫我留響而家既公司喇﹗


真的是時候轉工了﹗


我要出去睇下出面既世界係點ga~~


我要發展自己既事業,過自己想過既生活呀~~


9月會係一個新的開始﹗


但一下子唔洗返學唔洗返工既日子會係點呢????


不過我真係要好好enjoy呢一個短短的假期﹗


係時候準備考試lu~~~


加油~~~


2 則留言:

  1. 咁祝妳考完個試之後, 搵到一份合適既好工!
    加油啊~~

    回覆刪除
  2. 多謝你呀公主﹗
    而家已經開始搵ga la~~~

    回覆刪除