2008年8月15日 星期五

Timing

唔知大家同另一半係點開始既呢??


係一見鍾情定係慢慢相處出感情????


成日都聽到人地話right person wrong timing / wrong person right timing


時同人真係會好影響到大家可唔可以一齊﹗


朋友仔鍾意左佢身邊既朋友﹗


可惜識左差唔多2年都仲未開始﹗


漸漸地大家已經成為好好既朋友喇﹗


要改變呢段關係唔係真係易事﹗


可能識左無幾耐如果我朋友仔可以進取d~~


今日佢地已經係一對碧人喇﹗


機會真係要好好把握﹗﹗


其實我同Justin都唔係識左之後好快就一齊﹗


而係過左差唔多2年﹗


我地識左個幾月佢就返返去英國讀書﹗


之後返左黎過左一排先一齊﹗


我想同我朋友仔講而家仲有機會嫁﹗


雖然我都明要主動係好難既~~


同埋會好驚無左呢個好朋友﹗


不過唔怕得咁多ga la~~~


當你真係真心鍾意佢既時候~~


你就更加應該勇往直前﹗


為自己為左你既Mr Right要努力呀~~~


支持你﹗


沒有留言:

張貼留言