2008年8月22日 星期五

是台風惹的禍

星期三睇中既日本Package Deadline係8月22日﹗


咁即係得返星期四、五放工可以報~~


我知道Justin星期四約左ex-gf 咁我就提議星期五﹗


其實星期五放工我都約左同事BBQ﹗


但我諗住報完先去都OK~~~


點知星期五應該打風﹗


Emily話如果打風就唔會開﹗


咁即係得返星期四﹗


Justin就叫我一個人去報,仲問我會唔會嬲﹗


其實我無嬲﹗我只係失望~~~


我明約左人Book左台唔想遲﹗


但我覺得叫個女仔等下應該唔會好過分﹗


報一報都好快﹗


不過我唔想爭辯﹗


既然你都咁諗,咁........


Justin都有諗解決方法,佢打電話去問,原來可以電話報﹗


咁我地打左電話去留名再用Credit card過數﹗﹗


我無嬲,但我個心好唔舒服﹗


每一次諗返都會好痛,就忍唔住喊﹗


希望無嚇親朋友仔啦﹗


(而家我就算喊都唔會俾Justin知﹗因為佢話覺得我喊就係佢做錯﹗)


呢件事無人做錯﹗


只是打風惹的禍



PS: 同女朋友仔一齊食下野,傾下講下開心左﹗


2 則留言:

  1. 佢都有盡力諗解決的方法, 都算"兩全其美"呀, 唔好怪佢啦, 傷感情又激親自己就唔好啦. 遲d可以一齊去旅行啦, sweet sweet 啦!

    回覆刪除