2008年8月19日 星期二

不信任.惡夢。

星期六晚發左一個好真實到而家仲記得好清晰既惡夢﹗


夢見Justin收到一個sms﹗係一個叫阿Kit既女仔send既~~


(估唔到連名都記得﹗仲咁清楚﹗不過Justin話佢無一個fd叫Kit﹗)


個sms大概係約佢去羅生日禮物﹗


Justin同我講"不如你都一齊去呀~~"


去到一個好大既操場老遠有幾個人,Justin叫我企響度等佢﹗


咁佢就行左過去﹗


我遠遠望住,佢地好似傾得好開心﹗


之後點知阿Kit d fd見到我﹗


佢地跑過黎用石頭掉我﹗好痛呀~~~


我大叫Justin,不過佢唔理我﹗我跑向佢,但好似永遠都去唔到佢度咁﹗


好驚呀~~~起身仲勁喊呀~~


可能呢個夢係好無聊﹗


亦都唔關Justin事﹗


不過我真係有d驚﹗


可能我真係無咩自信~~~


不相信對方無論對於邊個都無好處﹗


我明白,但又唔到﹗我都好嬲自己﹗


聽到Justin話要見初戀女朋友﹗


我知你地無野,但我總係忍唔住要單單打打﹗


呢幾日因為好多野好煩而心情低落﹗


又要辛苦Justin頂下我既脾氣喇﹗


你唔洗理我ga~~唔好放響心度(不過都要關心住我﹗)


不過我知我好快無事﹗放心~~Babe~~


2 則留言:

  1. 傻妹~我明白妳心情....但係.....不如妳聽我講, maybe妳會開心少少!
     
    就算妳今次唔比佢去 (假設妳唔比佢去者!) 佢今次唔去, 點都會有第二次、第三次......係咪?! 妳一直唔比, 或者一直發佢脾氣....只會傷大家感情!
     
    我都係過來人麻~ 聽我講, 比d 信心大家, 妳今次信任佢...下次佢會放心同妳講.....妳既信心同信任會一次比一次強....直到有一日, 妳會發覺妳對自己, 對佢都好有信心, 妳就唔會再咁擔心 & 心情受影響!
     
    難係難d.....但努力啦

    回覆刪除
  2. 公主~~多謝你呀~~
    其實我都好明白﹗不過有時要做到可能真係要多d時間﹗﹗

    回覆刪除