2008年8月26日 星期二

新的相處方式

星期六Justin話陪我睇戲﹗


不過d戲院好full而佢又要9點去比賽~~~


之後我地就返左我屋企﹗


睇下魚魚上下網,搵下資料去日本..


點知佢睇到我個blog話果日佢叫我一個人報名我唔開心﹗


佢就問我點解唔開心﹗


我覺得唔係咁都要問呀????


佢問左好多次﹗我都無答佢呀~~~


之後仲冷戰左一陣﹗


不過過左一陣我幫佢戴con,笑下佢白痴咁就又無野lu~~~


直到尋晚我同佢講返果件事﹗


我好冷靜同佢講,果日對於我最重要既係去旅行﹗


我都明佢約左人﹗


不過點都好叫我一個人去我都會唔開心﹗


唔開心係個人感覺,點解釋????


但我知我咁講佢會講咩﹗


我話我地係2個人,我覺得如果你唔明既,我係無可能講到你明﹗


就好我同你講我肚餓,你會知我係肚餓但唔會feel到我有幾肚餓﹗


有時候唔係唔想溝通而係覺得如果明知再講落去會傷到大家 / 我


咁不如有一個人先停左落黎﹗


等冷靜左,再慢慢解決呢個問題~~~


唔知呢~~~尋晚傾得好好,好似真係明左我想講咩﹗


而唔係好似之前咁又喊又叫....


沒有留言:

張貼留言