2008年8月29日 星期五

中獎????

上一次去Discovery Bay食完飯換船飛既時候有個抽獎﹗


大大獎係: 雙人來回曼谷機票連3日2夜酒店總統套房


價值: 三萬幾


大獎: 雙人來回曼谷機票連3日2夜酒店房


價值: 一萬


細獎: D Deck一百美食卷


我地既中獎號碼係: 13442


大大獎同大獎真係好吸引呀~~~


可惜中唔到﹗


雖然有一百蚊不過搭車又搭船,又用上一日既時間﹗


Justin話都係唔去換喇﹗


雖然我覺得難得我地中到獎,當係彩頭都好呀~~~


不過都係留返d錢去日本算喇﹗


唉~~~點先可以多錢d????


可唔可以一返黎就有工返呀~~


點解我會咁窮gei????


不過用左萬幾蚊之後仲點會有錢呀~~~


好煩﹗﹗


我只想開開心心去旅行~~~


沒有留言:

張貼留言