2008年8月14日 星期四

考試.完 期待新開始

日期: 8月13日


最後一個考試都真真正正finished喇~~


哈哈﹗不過都係做得一般﹗﹗


其實到星期二先開始溫(之前成日都去左玩﹗)


但星期三就考喇﹗


時間上都俾唔到我去熟哂d 題目~~~


Miss俾左幾題tips~~


咁我就諗住揀3題黎溫﹗(exam 答3題﹗)


點知阿sir出左其中2題﹗即係有一題唔係好識~~~


於是都係亂吹啦﹗


但求合格啦~~~


仲有上一科仲未有成績﹗一定要合格呀~~


而家諗緊去唔去英國個畢業禮好﹗


雖然我無響英國返過學~~


不過我知自己一定會去呢個地方旅行﹗﹗


Justin之前響英國讀過4,5年書﹗


每次講起呢個地方佢都好似好有感情咁~~


佢都話好想返返去﹗如果我想去佢都會陪我﹗


不過諗諗先,因為始終都要好多假好多錢﹗唔捨得﹗


不過都好想去﹗heehee


9月中去完菲律賓先算啦﹗


期待新工作新開始~~~


沒有留言:

張貼留言